BestAds 2007

15 02 2008

Azi m-am uitat la reclame, si nu orice fel de reclame, ci Best Ads….daca va tenteaza, le gasiti pe http://bestads.iqads.ro/index.html

Si cum am dat search pe google sa va gasesc linkul, am constatat ca o foarte noua cunostinta virtuala a scris pe blog despre acelasi lucru http://carina-pr.blogspot.com/2008/02/bestads-2008.html si o rog sa nu se supere ca ne suprapunem la idei 🙂

Oricum acest post nu e numai un anunt, ci si o marturisire a preferintelor…pentru ca pe alese :)….si un posibil subiect de dispute, controverse, de ce nu…

Asa ca, pe scurt, la sectiunea Spot TV am ales Spotul E-Jobs – Vogatore (Leo Burentt) si dupa ce am vazut rezultatele partiale (pe care nu ar fi etic sa le dezvalui, dar va ofer un hint), am constatat ca e destul de votat spotul meu, dar nu cel mai votat)

e_jobs_vogatore.jpg

 La sectiunea Print mi-a placut foarte mult HP-Manga (Publicis) cu sloganul „Gorwn-ups need colors too”…dar se pare ca nu am prea fost pe aceeasi lungime de unda cu ceilalti votanti…cu toate acestea i stick to my opinin 🙂

hp_manga.jpg

La sectiunea spot Radio am ales Bergengbier – Florile, din cadrul campaniei pentru Ziua barbatului. Recunosc ca am oscilat destul de mult pana sa aleg, pentru ca era reusit si spotul CNA, din cadrul campaniei „Nu lasati copilul educat de TV”, insa mi-au placut mai mult spoturile TV decat spotul radio. Chiar regret ca nu am avut optiunea sa le votez la spot TV …

La sectiunea campanie, am votat Apa Nova „De ce iubim Bucurestiul” (GMP) desi n-a fost o decizie usoara, fapt ce se reflecta si in rezultatele partiale. Competitia e stransa.

Ultima dar nu mai putina importanta, optiunea mea pentru coloana sonora a fost pentru spotul Dorna – Meeting (McCann Erickson). si aici as fi avut o alternativa onorabila in coloana sonora a spotului „Posta Romana – History, care per total mi se pare super tare. Cei de la Tempo chiar l-au facut nu bine, ci foarte bine. Insa la capitolul coloana sonora strict, nu pot sa neg ca melodia de la Dorna ma duce in alta lume pur si simplu…poate si pentru ca e in crescendo si nu e „bruiata” de cuvinte decat la final…

In fine, cam asta ar fi. Inchei cu indemnul sa votati si voi. Deocamdata sunt 602 voturi, cred ca merita mai mult, nu?

Anunțuri

Acțiuni

Information

7 responses

15 02 2008
Carina

Eu ma bucur sa vad ca si altii au scris despre BestAds. Chiar mi-ar placea ca si alti tineri pasionati de publicitate sa promoveze festivalul 😉
Uite ca la gusturi nu ne-am suprapus 😀 Chiar deloc …

15 02 2008
dilEMA

şi care ţi-a plăcut cel mai puţin?

16 02 2008
Alina

@ dilEMA nu mi-a placut spotul TV pentru Joe – O zi buna… prea musical…. http://iqads.ro/clipul_publicitar_1157/

16 02 2008
Pet

Mie mi-a placut ffff mult reclama de la Dorna, iar melodia a fost aleasa foarte bine. Am inteles k a costat 100.000 de euro…poate de-asta e asa de reusita, nu?

16 02 2008
Alina

@ Pet asta ziceam si eu, ca m-a vrajit pur si simplu melodia de la Dorna… ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda 🙂

15 03 2008
Sorin

Pai au fost votati castigatorii, am comentat pe blog, cred ca nu merita cel de la spot TV

3 02 2009
Pentru ca expertii o dau in bara - Best Ads 2008 « Incaunblog: Blogul meu…un loc al meu :)

[…] ca expertii o dau in bara – Best Ads 2008 3 02 2009 Anul trecut scriam despre Best Ads 2007, singurul festival online de publicitate, un proiect marca IQads…scriam cu pasiune si fara […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: